23 Şubat 2010 Salı

WD My Book World Edition Ethernet Disk Hackleme...2 SSH üzerinden bağlantı kurma

WD My Book II ethernet diskimize web arabiriminden login olduktan sonra "Advanced Mode" seçeneğinden, "System" tabı altında "Advanced" seçeneğine giriyoruz. Burda "SSH Access" seçeneğini aktif hale getirdiğimizde user: "root" - default password : "welc0me" ile ssh üzerinden diskimize login olabiliriz. Eğer "SSH Access" seçeneği bu sayfada mevcut değil ise firmware iniz eskidir. Firmware i "System" tabı "Update" seçeneği altından güncelleyebilirsiniz.

Benim şu anda kullandığım WD My Book World Edition II 2TB boyutlu bir disk ve firmware versiyonu "01.00.16 with MioNet 2.4.0.62" şeklinde. SSH ı aktif hale getirdikten sonra ben de firmware imi update etmeye başladım. Internet bağlantı hızınıza göre ortalama 5 dakika içinde update tamamlanmış olacaktır. Update sonrası firmware versiyonum "01.01.16 with MioNet 2.4.0.62" şeklinde oldu.

SSH ile bağlanmak için en çok kullanılan ücretsiz programlardan biri olan "Putty" programını kullanabilirsiniz.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Ben almanyadan sevgi, gercekten cok guzel bir blog, eger twitter veya facebook sayfasi varsa hemen
ekliycegim.

Adsız dedi ki...

Ben almanyadan sevgi, gercekten cok guzel bir blog, eger twitter veya facebook sayfasi varsa hemen
ekliycegim.

Tiryaki Taki dedi ki...

Malesef twiter yada facebook sayfası açmadım. Açıkcası takip eden kişi de fazla yoktur diye düşünüyorum. Daha güncel ve daha fazla post atabilseydim belki düşünürdüm. Şimdilik sadece rss beslemesinden takip edebilirsiniz. İlginize Teşekkürler