16 Eylül 2009 Çarşamba

Drupal Üzerinde, "Seçilen ... ... dosyası yüklenemedi: hedef ... ... doğru girilmemiş" hatası...

Dün akşam Drupal üzerinde, ekli dosya isimlerinde ve içeriklerinde arama yapmak için "search files" modülünü ekledikten sonra Drupalin her sayfasında aşağıdaki gibi hata aldığımda, işten çıkıp eve gitmek için çok geç kalmıştım.

* Seçilen /home/imanicom/domains/imanbilgileri.com/public_html/sites/default/files/tmp/fileSyO6ym dosyası yüklenemedi: hedef sites/default/files/languages/tr_8026a980c9f6d4f89c6a8937d8685d4f.js doğru girilmemiş.
* Seçilen /home/imanicom/domains/imanbilgileri.com/public_html/sites/default/files/tmp/file6hlm6b dosyası yüklenemedi: hedef sites/default/files/languages/tr_8026a980c9f6d4f89c6a8937d8685d4f.js doğru girilmemiş.

Ekran Görüntüsü


Sitenin dil ayarlarını İngilizceye çektiğimde sorun yoktu, fakat Türkçe dil seçeneğinde hala aynı hata dönüyordu. Eklentiyi kaldırdım, yeni Türkçeleme pakedi kurdum ne yaptıysam hata düzelmedi. Son olarak aşağıdaki siteyi bulduğum
http://groups.drupal.org/node/21884

Pardus üzerinde çalıştırdığım Drupal 6 için "/var/www/localhost/htdocs/sites/default/files/languages/" klasörünün ismini değiştirdim. Tekrar sitede gezindiğimde "languages" klasörünün tekrar oluşturulduğuna dail bir mesaj aldım ve artık herşey düzgün çalışıyordu.

Hiç yorum yok: